Okładka stworzona przez SynergySuite: Wymagana aplikacja dla menedżerów i pracowników restauracji.
Cover by SynergySuite to darmowa aplikacja na Androida, zaprojektowana w celu uproszczenia harmonogramowania dla menedżerów i pracowników restauracji. Aplikacja umożliwia menedżerom tworzenie i zarządzanie harmonogramami, wymianę zmian, komunikację z pracownikami i wiele więcej, wszystko w jednym miejscu. Dzięki Cover, pracownicy mogą przeglądać swoje harmonogramy pracy z dowolnego miejsca, łatwo wymieniać zmiany, prosić o wolne, sprawdzać godziny pracy i zobaczyć, kto jeszcze jest z nimi zaplanowany.
Jedną z wyróżniających cech Cover jest zarządzanie harmonogramami w czasie rzeczywistym, co umożliwia menedżerom szybkie tworzenie harmonogramów z ich telefonów i szybkie sprawdzenie dostępności pracowników. Aplikacja wysyła również automatyczne powiadomienia do pracowników o ich zmianach i ułatwia prośby o wolne. Dodatkowo, Cover oferuje łatwe zatwierdzanie wymiany zmian i komunikację z pracownikami. Ogólnie rzecz biorąc, Cover by SynergySuite to niezbędna aplikacja dla każdej restauracji, która chce usprawnić harmonogramowanie i poprawić komunikację między menedżerami i pracownikami.
Opinie użytkowników o Cover by SynergySuite
Czy próbowałeś Cover by SynergySuite? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!